czwartek, 21 kwietnia 2016

Fotki z nowego terenu + 17 lvl!

                                                                       Cześć!
I jak? Macie odblokowany nowy teren? Ja owszem, i mam dla Was parę fotek.

Półwysep Południowego Kopyta dostępny jest od siódmego poziomu, musisz posiadać także posiadać Star Ridera. Dostaniecie sms'a od Jamesa ( jakie rymy ) i musicie go kliknąć. Jeżeli nie przyjmiesz, sms pojawi się przy następnym zalogowaniu. Resztę odkrywajcie sami.
Aha, i muszę się pochwalić że....wbiłam 17 poziom! Ta szesnastka męczyła mnie przez kilka miesięcy, no ale wreszcie udało mi się jej pozbyć! Przepraszam, że się chwalę. 

Foteły!
Ale najpierw zobaczcie jakiego zrobiłam gifa ( a raczej gify ) w Photoscape 

Dzisiaj w ogóle zrobiłam zdjęcia jako jeden gif. Będą się przesuwały więc możecie je oglądać. Przepraszam że nie osobno, ale było ich bardzo dużo a nie mam już siły by wstawiać, a chcę to zrobić dzisiaj. Może potem wstawię zdjęcia osobno. W gifie są 54 zdjęcia, a było ich więcej więc dodawania było by sporo. Nie dodaję wszystkich bo brałam losowo. Mam nadzieję że załapało się zdjęcie ze mną i stadem dzikich koni za mną ( ze mną i za mną w jednym zdaniu ). Nazwałam to armią Arishy. Przepraszam także że w niektórych zdjęciach, są dymki z wpisami innych graczy. Pozdrawiam osoby które się załapały na zdjęciach, chociaż wiem że i tak tego nie przeczytają ( xD )
Niektóre zdjęcia się mogą powtarzać, ale naprawdę przepraszam, robiłam te gify o 22. ( Czyli teraz jak piszę ten post ) A i sorry za napisy z nazwami miejscowości np. Latarnia Południowego Kopyta czy coś.






                                                                                  Dobranoc! ( Wiem że pewnie będziecie czytać jutro albo w dzień )
                                                                                Ari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz