wtorek, 19 kwietnia 2016

Nowy teren - South Hoof Peninsula

                                                                               Witam!
Jak minął wtorek?  U mnie ok, pojechałam do babci a teraz mam czas wolny i piszę ten oto post :D
Ten wpis będzie poświęcony, pewnemu przyszłemu terenowi który niedługo pojawi w Star Stable Online. Nie wiadomo dokładnie kiedy, ale cierpliwie czekajmy, pamiętajcie - cierpliwość nagradza ;)
No więc co by tu powiedzieć? Najpierw obczajmy nazwę terenu (,,obczajmy'' xDDDD).

South Hoof Peninsula - Ja oczywiście nie umiem w pełni angielskiego, więc skorzystam z pomocnika Translate Google. ,,South'' to jest południe ( południowy, południowe itp.) ,,Hoof'' to kopyto ( kopyta itp. ) a ,,Peninsula'' to półwysep. Jak sklepać to w całość teraz? Najprawdopodobniejsze wersje ( według mnie ):


~ Południowy Półwysep Kopyta
~ Półwysep Południowego Kopyta

Jak coś pomyliłam, to bardzo przepraszam ale z języka angielskiego to ja nie jestem dobra. Jaka wersja według Was jest lepsza? Mi się podoba ,,Półwysep Południowego Kopyta''. Brzmi o wiele lepiej i jest sensowniejsza. Dobra, skończmy paplać i przechodzimy do zdjęć!


Co sądzicie o dzikich koniach? Może będą zadania z oswajaniem ich? Albo łapaniem? Kto wie?





Założę że łódkę w FP, będziemy odblokowywać u Jamesa, bądź u kogoś innego z Fortu Pinta ale kto jest w Forcie Pinta oprócz Jamesa? Może będą zadania ze budowaniem łódki? Dla mnie ta łódka to bardzo dobry pomysł, bo nie musimy pokonywać dalekich kilometrów z Farmy Steva do Moorland z Moorland do Jarlaheim,  z Jarlaheim do Epony itd.




A tu będziemy prawdopodobnie będzie wysiadać. Wiele skał i kamyków czyż nie?
    



Według mnie to zdjęcie jest najciekawszą zajawką. Bardzo mi się kojarzy z kamieniami runicznymi w Valedale. Myślę że będą tam dalsze zadania związane z kręgami itp.


To miejsce trochę  dla mnie jest mało ciekawe, ale dodałam ją ze względu  na tą wielką....ymm.....skałę  nad postacią na zdjęciu? Może przekonam się jak dodadzą teren do tego miejsca.




Wielka...jak by to nazwać? Polana? Wydaje się być fajna, a jeszcze fajniejsze te kamienie,z tyłu. Wydaje mi się że to są kamienie runiczne. 


 Mam wrażenie że to jest to samo miejsce co powyższe zdjęcie. Tutaj nie wiele widzimy, oprócz kamieni, chyba runicznych i jakiegoś korzenia.

A to na pewno będzie najciekawsza okolica w całym tym terenie. Mała ale za to bardzo interesująca wioska ze studzienką i polami. Bardzo mi się podoba ten domek z czerwonym dachem. Po lewej widzimy kawałek pola, a za to po prawej skały przypominające układ lwiej skały z Króla Lwa. Oczywiście są o wiele mniejsze, niż ta w filmie ( tak mi się wydaje, ale zobaczymy potem z bliska na terenie, i może się okazać że jednak nie przypominają Lwiej Skały ).


Nie wstawiłam wszystkich zdjęć, tylko te które według mnie są warte uwagi.  Prawdopodobnie trzeba będzie mieć odblokowaną Eponę ( to są moje przypuszczenia ) bo jak widzimy na mapce, teren znajduje się niedaleko Epony :/  Dobra, to koniec na temat nowego terenu, zaraz pojawi się jeszcze jeden post związany z nazwami klubów :D

                                                                          Do zobaczenia!
                                                                                    Ari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz