czwartek, 21 stycznia 2016

Przepraszaam was - ZAWIESZENIE SERII!

Przepraszam że nie było wczoraj Weekly Challenge :c
Powody:
Gadałam na skype
PRAWDA: Lenistwo
Brak pomysłu na wyzwanie
'

Gdy mówisz: A zrobię to potem. To się może okazać że tego już nie zrobisz! Tak miałam ja >.<


Eh...  I co mogę więcej powiedzieć?

Że jak na czas ostatni
ZAWIESZAM WSZYSTKIE SERIE OPRÓCZ SSO ZE ŚWIATA KONI!

Kurde, chyba za bardzo powiększyłam xD

Teraz co zrobię?
Wezmę się w garść, będę pisać więcej poradników (przynajmniej będę się starać), będą też  wpisy ,,pierdołkowe '' , aktualizacje, nowe konie i ich maści (jeśli będą ) , seria ,, SSO ze świata koni'' i kilka innych rzeczy lecz tu są najważniejsze (napisałam to bo zapomniałam jakie to miały być xDDD)


To wszystko!!
Paaa <3

Arisheł Morzeł
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz