wtorek, 2 maja 2017

18 poziom - wspomnienia

Cześć! Jakoż i udało mi się zdobyć kolejny poziom w SSO, chcę wam się podzielić.....a z resztą zobaczycie


Dzisiaj w końcu udało mi się wbić 18 poziom. Gdybym aż  tak długo nie grała, to mogłabym już mieć końcówkę 18, no ale cóż: czasu się nie da cofnąć. Pamiętam jeszcze jak najwyższym poziomem był 17. 


Dla mnie to jest wielkie osiągnięcie. Wiążę się ze zwykłą grą wiele wspomnień, fajnych osób i klubów.  Do 18 poziomu musisz mieć 54000 pd.  (54 tys.).  Już niedługo wbiję 3 lata grania w Star Stable! :D Nie licząc dłuższej przerwy. Grę zaczęłam w lipcu 2015 ( ale w sumie może i wcześniej, bo bloga stworzyłam rok chyba później). Jak się dowiedziałam? Zobaczyłam w telewizji reklamę. Przez te 3 lata poznałam niesamowite osoby ( może to przeczytają, bo im o tym powiem xd). No cóż....to wszystko bardzo szybko minęło i wciąż mija. W mgnieniu oka, coś co jest, może zamienić się na ,,było''
I to na tyle.



Do zobaczenia w następnym poście!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz