wtorek, 2 maja 2017

Podsumowanie - to nie koniec + Żenadix xD (CZYTAJ DO KOŃCA)

Patrząc na mój ostatni post, pomyślałam, że chyba oszalałam. Zostawić bloga? No tak, przecież w sumie prawie rok mnie tu nie było. Po co teraz kontynuować? To nie ma sensu. I tak nikt już nie wejdzie, nic nie przeczyta. Blog umarł tak szybko jak się rozpoczął. I  tak pewnie jakieś 2 osoby na niego zerknęły, więc po co to?


W sumie im więcej pracujesz, starasz się - tym więcej dostajesz w nagrodę. Myślicie, że o tym nie wiem. Ja o tym bardzo dobrze wiem. Im więcej postów, tym blog jest bardziej zauważalny. Teraz znam wszystkie swoje błędy, które postaram się poprawić. Zauważyłam je po bardzo długiej przerwie. Nawet i ta przerwa była dobra, bo wiem już co robić, ale do czego dążę? No właśnie, taka  prawda, że nie wiem. Nie wiem.

Tak, chcę powrócić do bloga. I tyle.


Moje błędy:
- W każdym poście ,,Przepraszam, za coś tam, tamto siamto ''
- Za dużo xDDDD (teraz mnie od tego oczy bolą)
- Posty bezsensowne
- Zero konkretnych informacji.

Nie będę usuwać tych postów, jakaś pamiątka pozostanie.

Zmienię także wygląd bloga.


Dziękuję za uwagę.

Inna Arisha, ale wciąż ta sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz