środa, 3 maja 2017

Trzy nowe maści - aktualizacja 03.05.2017

Hej!
Przed nami kolejna aktualizacja. Tym razem Zespół SSO dał nam możliwość kupna 3 nowych maści koni.




 Morgan - Morgana możemy zobaczyć w.....kasztanowatej? odsłonie. Do kupna w Jodłowym Gaju, za 790 Star Coins. Wiele graczy prosiło o odnowę starej maści no i oto mamy!

Moja opinia: Według mnie, jedna z najlepszych maści Morgana :D. Sama posiadam 3 morgany, więc nie wiem, czy skuszę się na kupno ( w sumie, mój majątek mi na to i tak nie pozwala). Przyznam, że SSO się mocno postarało.




A oto mamy Sportowego Fryza! Kosztuje on 890 sc, do kupna dostępny w Księżycowym Sierpie. Godny swojej ceny, jest bardzo ładny i brakowało mi tego typu koni. Z racji tego, że nie posiadam w swojej stajni fryza, muszę sobie na niego uzbierać xD




Maści kuców islandzkich jest dużo, więc ta nie wywarła na mnie dużego wrażenia. Do kupna w Nowej Grani, za 969 sc.




TARG KONI
Targ koni zostaje otwarty w Forcie Pinta!

SSS
Nie przegapcie nowego odcinka Star Stable Show! (klik)





Do zobaczenia!
Ari




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz