czwartek, 18 lutego 2016

Dzień na SSO


Hejka! Dzisiaj weszłam sobie na SSO, porobiłam walentynkowe zadania i mam dla Was parę fotek. Przy każdej jest opis co robiłam. Życzę miłego oglądania!

Raptor zagrał czwartkowy koncert, wszyscy dobrze się bawili.

Ale przedtem było także czekanie na niego.
Mam też dla Was żółty zestaw ;D
Uzda: Jorvik City Plaza
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Jorvik City Plaza
Owijki: Jorvik City Plaza
Kokardka: Jorvik City Plaza
Zestaw dobrze się komponuje na kremowych i białych koniach.

Haha, zrobiłam buga i weszłam na scenę gdy Raptor śpiewał :-)
Tu siedziałam gdy czekałam na Raptora :P



Znowu bug :-)

Wysypisko śmieci na polach Everwind. Można tam znaleźć gwiazdkę

Robiłam zadania walentynkowe.

Zabawa była udana ;-)


To wszystko! Pa!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz