poniedziałek, 15 lutego 2016

Walentynki!

Witajcie! Pewnie zauważyliście że mój blog jest koloru różowego ( którego nie lubię ale co tam XD), i trochę w nim fioletowego. Otóż będzie tak wyglądał (niestety xD) od walentynek do marca. Wtedy zmienię wygląd na bardziej wiosenny ale to nie o tym mowa.
Jak wiecie, przed wczoraj były...WALENTYNKI! Moje nieulubione święto no ale to nie ważne...
Z tej okazji życzę Wam dużo koni na SSO, dużo Star Coins,.zdrowia, szczęścia, pomyślności, szczęśliwej przyszłej wiosny, radości i wiele innych dobrych rzeczy! No i spełnienia marzeń :-)
Na Star Stable zawitała już wiosna, śnieg stopniał czyli to znaczy że będzie...zielono!!
Odkryłam Amerykę xD 
Ostatnio nie grałam w SSO ani nie interesowałam się nowościami, dlatego na blogu jest mega pustka. Postaram się ją nadrobić.
Nie było też serii ,,SSO ze świata koni'', dlatego chętnie ją dodam. Następnym koniem będzie albo fiordzki lub fryzyjski. Oba mają nazwę zaczynającą się na ,,F''. Dziwne, nieprawdaż?
Teraz zajęłam się prowadzeniem bloga o Historii Herobrine. Kto gra w Minecraft, ten wie o co chodzi :-P
Chociaż nie gram w MC już od ponad 2 lat? To dalej pisze tego bloga. Kto chciałby zobaczyć to macie linka:

Bye!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz