środa, 24 lutego 2016

Time Fashion Week - Zdjęcia

Dzieńdoberek!
Z okazji tego że nadszedł Time Fashion Week  ( więcej o nim w poprzednim wpisie), weszłam na SSO i od razu sprawdziłam o co chodzi. Nigdy nie byłam na Tygodniu Mody, więc bardzo mnie to zaciekawiło. Na dodatek pojawił się tam Raptor, bardzo dobrze Nam znany piosenkarz a dokładniej raper. Zaśpiewał swoją najnowszą piosenkę, którą możecie odsłuchać na Youtube. Wystarczy na Facebooku SSO, znaleźć wpis z Raptorem.
Żeby znaleźć się na Tygodniu Mody, musicie mieć Star Ridera oraz wykonać pewne zadania. Zadania, razem z pokazem znajdziecie w Jorvik City Plaza u pewnego inspektora ( lub kogoś tam xD)
Gdy skończycie krótkie zadania, dostaniecie wstęp na wejście do wielkiej sali. Co dalej? Odkrywanie zostawiam wam, a na dole znajdziecie zdjęcia. Jeżeli wolicie odkrywać sami, nie czytajcie dalej tego postu.
















Miałam jeszcze więcej zdjęć ale bym zapełniła cały post.
Pa!
~Arisha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz