środa, 24 lutego 2016

Time Fashion Week - Już dzisiaj!

Cześć wszystkim! 
Otóż na stronie lub na Facebooku Star Stable mogliście się dowiedzieć że nadchodzi Time Fashion Week! Mam nadzieję że podałam poprawną nazwę :P
Co to jest?
Sama dokładnie na tym nie byłam, ale ponoć jest to tygodniowy pokaz mody w którym śpiewa Raptor, występują modelki itp.
Gdzie można to znaleźć?
Wystarczy pojechać autobusem do Jorvik City Plaza, a resztę na pewno znajdziecie. Jeżeli nie, za chwilę dodam post ze zdjęciami to skapniecie się gdzie to się odbywa.
A tak w ogóle co to po Angielsku oznacza?
Time Fashion Week oznacza po angielsku ,,Tygodniowy Czas Mody'' ale oczywiście są to moje podejrzenia, więc nie jestem pewna. Jak macie wątpliwości kliknijcie tu: KLIK

To wszystko! Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz